ראשי » מסעדות » קולינריה בתל אביב במרחק לחיצה עם WOLT

קולינריה בתל אביב במרחק לחיצה עם WOLT

אם יש משהו שניתן לומר כמעט לגבי כולנו, זה שאנחנו אוהבים נוחות, ונוחות זה משלוחים. הדבר תמיד היה נכון לגבי הישראלים, ומאז ימי הקורונה זה מורגש ביתר שאת. לכן ברור מדוע גם רשת וולט השיקה לאחרונה את קטגוריית הסופרים בשירות שהיא מציעה. זה למעשה היה הבסיס לפתיחת החנות הראשונה שלה בדרום תל אביב. וולט הובילה למהפכה של ממש בנושא של קולינריה בתל אביב והחנות היא עוד צעד בדרך הזו.

קולינריה בתל אביב עם משלוחים מכל הסוגים

כשמדברים בימינו על קולינריה בתל אביב אי אפשר שלא להזכיר את וולט ואת המשלוחים שלה. בתחילת הדרך היא הציעה אומנם משלוחים ממסעדות שונות בלבד, אך היום המצב שונה. היום, עם החנות הראשונה של וולט, אנחנו רואים שהיא מציעה גם משלוחי מכולת. למעשה, בחנות שוולט פתחה בתל אביב יש לא פחות מ-3,000 מוצרים שונים. בנוסף, היא תפעל משמונה בבוקר ועד חצות, כך שעבור רבים מאיתנו זה פתרון נוח מאוד. לא לכולנו יש זמן ללכת לסופר אחרי שעות של עבודה ולכן השירות מבוקש ביותר.

קולינריה בתל אביב - במרחק לחיצה עם וולט - גם במשלוחים

אתם מחפשים משרדים להשכרה בתל אביב ורוצים להזמין אל המשרד החדש משלוח? וולט מאפשר לכם את זה! למעשה, החנות של וולט קיימת למשלוחים בלבד או לאיסוף במקום. לכן, מדובר על קולינריה בתל אביב שיכולה להתאים ללא מעט אנשים שחיים ועובדים בעיר הגדולה. אם חששתם לרגע שמדובר יהיה על שירות שתשלמו עליו הרבה, דעו שזה לא כך. למעשה, זו עוד אפשרות של קולינריה בתל אביב שהמחירים שלה סבירים. ממש אותו מחיר שתשלמו על דמי המשלוח באפליקציה כך קורה גם לגבי משלוח מהחנות.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

מתי משלוח מהחנות של וולט יכול להתאים?

במילה אחת? תמיד! מדובר כאן על שירות שיכול להיות נוח לכל אחד מאיתנו. ניתן לעשות כך את הקניה השבועית המלאה והגדולה. מצד שני, אפשר גם לעשות כך רק את ההשלמה של מה ששכחנו או מה שדחוף לנו. אתם מנסים להכין עוגה וגיליתם שחסרים לכם מצרכים? גם אז האופציה הזאת יכולה להיות מושלמת. זה לא משנה מה תרצו לקנות דרך החנות הזאת, כי אין ספק שתמצאו את מה שדרוש לכם.

כמה עולים המוצרים עצמם?

מעבר לכך שיש דמי משלוח, טבעי שתשאלו את עצמכם גם לגבי מחירי המוצרים. האמת היא שלא מדובר על מחירים מוגזמים ביחס למחירים בעיר. לכן ברור מדוע זה פתרון נהדר בלא מעט מצבים. אם תעשו את החישוב, אתם תראו שהרבה פעמים לצאת מהמשרד וללכת לסופר יעלה לכם הרבה יותר. זה יגרום לכם לאובדן שעות עבודה ולכן זה לא באמת נוח. לעומת זאת, להזמין כל מה שדרוש לכם ישירות למשרד או הביתה, זו כבר נוחות של ממש.