ראשי » טבעונות » מסעדות טבעוניות מומלצות – 7 מסעדות שחובה לבקר בהן

מסעדות טבעוניות מומלצות – 7 מסעדות שחובה לבקר בהן

אוכל הוא חלק בלתי נפרד מהתרבות, במיוחד בחברה הישראלית שכל כך אוהבת מסעדות איכותיות ויוקרתיות. אבל מה קורה כאשר יש הגבלות תזונתיות, כמו תזונה טבעונית, אשר מגבילות את ההיצע? בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר מסעדות טבעוניות איכותיות שקיבלו תקן ויגן פרנדלי. במיוחד באזור המרכז. מסעדות אלו מציעות תחרות מדהימה ברמה הקולינרית שלהם ומגוון עצום של טעמים מכל רחבי העולם.
בין כל המסעדות שפועלות כיום, ישנן שבע מסעדות טבעוניות מומלצות שאתם ממש רוצים להכיר והן:

בית תילאנדי

בית תאילנדי היא מסעדה אסייתית שפועלת במרכז תל אביב כבר משנת 1996. באחד מהמיקומים הכי חמים, בדיוק על הפינה של בוגרשוב ובן יהודה, בית תאילנדי יצרה מקום חם לאוהבי האוכל הטבעוני. עם תפריט שמבוסס על טהרת האוכל התאילנדי, וחוויית קולינריה מרגשת במיוחד, המסעדה הזו אף פעם לא מפסיקה להפתיע אותנו.

בית הפנקייק המקורי

המסעדה המשפחתית האולטימטיבית, היא אחת מההפתעות הכי גדולות בעיניים של חובבי טבעונות. מוסד מיתולוגי שמחזיק היום בשני סניפים ומציע ארוחות בוקר טבעוניות ואפילו שווארמה טבעונית. המטבח מתאים את עצמו לחידושים וטרנדי בתחום הטבעונות, וכך מציע לכם חוויית בית קפה-מסעדה הכי שווה שיש.

לונדס

מסעדת אקספרס איטלקית המבוססת על תפריט טבעוני מלא. למסעדה פריסה ארצית והיא מציעה תפריט נרחב המבוסס על חומרי גלם מן הצומח בלבד. גלילות חצילים, סלטים ופסטות יוקרתיות. זוהי רק טעימה קטנה מתוך תפריט מדהים ובלתי נשכח שהם ממש תרצו לנסות. הרשת מתמקדת בעיקר באזור הצפון והמרכז, אבל צפויה להתרחב לערים נוספות בשנים הקרובות, כחלק מטרנד הטבעונות ששוטף את הארץ.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

סושי בר בזל

אחת המסעדות הכי ותיקות באזור תל אביב, אשר מתמחה ביצירת מטבח אסיאתי מעלף. טכניקת סושי ברמה הכי גבוהה שיש, שירות מקצועי וחוויית ישיבה יוקרתית. וכל זאת לצד תפריט טבעוני מלא ואיכותי לצד התפריט המוכר. ספיישלים יומיים מוסיפים עוד רמה של עניין קולינרי לבחירות שלכם וכך הופכים כל ביקור מחדש לחוויה בלתי נשכחת.

פיקולינו

מסעדה כשרה למהדרין שיושבת באחד המקומות הכי יפים בעיר הבירה שלנו, ומציעה חוויה אחרת לגמרי. פיקולינו היא מסעדה איטלקית, חלבית עם תפריט פשוט אבל מקסים. קצת פסטה, כוס יין טובה וערב עם חברים, יתנו לכם תחושה מדהימה שתרצו לחזור אליה. ההצלחה של פיקולינו בא לידי ביטוי בגלל חומרי הגלם האיכותיים של צוות המסעדה. כל פריט בתפריט נבחן בקפידה והתוצאה היא אירוע קולינרי שאין שני לו.

שושנה

גם לעיר הבירה של המדבר יש כוכבת בתחום המסעדות הטבעוניות. שושנה היא מסעדה ביתית ומשפחתית שמגישה אוכל טעים, חם ואותנטי. התפריט כולו מבוסס על מאכלים ישראלים ומנות טבעוניות בטעם של בית. עלויות נוחות לכל כיס ומגוון רחב נותן לכם הזדמנות לטעום הכל מהכל.

אלפרדו

אחת המסעדות האהובות והטעימות בראשון לציון מסעדת אלפרדו. מסעדה כשרה למהדרין אשר הגיע להצלחה בפתח תקווה והיום מנהלת את הסניף המצליח ביותר שלה בראשון לציון. התפריט הוא תפריט חלבי בבסיסו, אבל ישנן כמה וכמה מנות טבעוניות ומנות שניתן להפוך לטבעוניות. פוקצ'ות טריות, מרקים איכותיים, סלטים ופסטות, הן כמה מהמנות הכי אהובות ומוכרות בתפריט הטבעוני השווה של אלפרדו.

מסעדות טבעוניות מומלצות - הסיכום

אין ספק שתחום הבטעונות גרם להרבה מסעדות טבעוניות לצוץ ולצמוח כפטריות אחרי הגשם.
אנחנו הרגשנו שלכל מסעדה יש את הייחודיות שלה, ששווה וחשוב לדבר עליה.
מרגישים שפספסנו מסעדה טבעונית מומלצת? עדכנו אותנו!